• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Har jag ens någon chans ?

Bobbaninho

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
3 Februari 2022
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Tja
Vill fråga alla kunniga där ute om de finns någon chans alls för mig ni som har mer erfarenhet än vad jag har ...tyvärr spelberoende men vill börja om...

Uc 39.8
Förfrågningar: 8st
Skuld: northmill 100.000:-
Lumify : 30:000
Credifi: 8000:-
Smspengar: 30:000:-
Mobillån: 20.000:-
Loanstep:25.000:-

Årsinkomst: 400.000:-

Skulle gärna vilja samla dessa till ett och samma lån. Förutsättningarna är dåliga men några råd ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mike69

V.I.P
Poäng: 487
Blev medlem
30 Mars 2020
Meddelanden
692
Mottagna reaktioner
326
Poäng
487
Tja
Vill fråga alla kunniga där ute om de finns någon chans alls för mig ni som har mer erfarenhet än vad jag har ...tyvärr spelberoende men vill börja om...

Uc 39.8
Förfrågningar: 8st
Skuld: northmill 100.000:-
Lumify : 30:000
Credifi: 8000:-
Smspengar: 30:000:-
Mobillån: 20.000:-
Loanstep:25.000:-

Årsinkomst: 400.000:-

Skulle gärna vilja samla dessa till ett och samma lån. Förutsättningarna är dåliga men några råd ?
Tycker inte alls det ser särskilt dåligt ut med tanke på din inkomst. Du behöver bara få ner din UC vilket du lär få med tiden. Avvakta ett halvår med ansökan hoss tex Lendo. Du borde kunna amortera en hel del i månaden? Vad lägger du i månaden på alla dina lån?
 

lanaren360

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
27 April 2016
Meddelanden
584
Mottagna reaktioner
235
Poäng
417
Tycker att UC är rätt hög för att ha 8 ff samt inte så mycket lån som syns på UC. Har du någon misskött kredit på uc eller något sådant ?
 

Bobbaninho

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
3 Februari 2022
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Tycker att UC är rätt hög för att ha 8 ff samt inte så mycket lån som syns på UC. Har du någon misskött kredit på uc eller något sådant ?
Tja
Det ska vara 9 förfrågningar förlåt.

Nej inget sådant och inga betalningsanmärkningar...blev fri från de för över 1 år sen.
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 636
Mottagna reaktioner
1 180
Poäng
927
Nr 1 är att ta tag i ditt spelberoende, det säger sig självt.

Du har en ok årsinkomst och ”endast” northmill som syns hos UC. 8 ff, vilket är mycket men heller inte supermycket. Trots detta har du en riskprognos på 39 %? Har du ett historiskt skuldsaldo, missbrukad kredit eller betalningsanmärkningar som tynger ned din UC? Möjligheterna att beviljas ett samlingslån är nog rätt små. Vänta ut dina förfrågningar och sök sedan hela beloppet du vill samla hos Lendo. Nyckeln är att förbättra din UC-score innan ansökan. Kanske du kan prova att ansöka hos Fairlo och betala ned din skuld hos Northmill?
 

Bobbaninho

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
3 Februari 2022
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Tycker inte alls det ser särskilt dåligt ut med tanke på din inkomst. Du behöver bara få ner din UC vilket du lär få med tiden. Avvakta ett halvår med ansökan hoss tex Lendo. Du borde kunna amortera en hel del i månaden? Vad lägger du i månaden på alla dina lån?
Just det som är problemet ...amorterar lite väl mkt ..speciellt på lumify...hade vart skönt med ett samlingslån bara ...men ucn är för hög
 

Bobbaninho

Aktiv medlem
Poäng: 12
Blev medlem
3 Februari 2022
Meddelanden
32
Mottagna reaktioner
4
Poäng
12
Nr 1 är att ta tag i ditt spelberoende, det säger sig självt.

Du har en ok årsinkomst och ”endast” northmill som syns hos UC. 8 ff, vilket är mycket men heller inte supermycket. Trots detta har du en riskprognos på 39 %? Har du ett historiskt skuldsaldo, missbrukad kredit eller betalningsanmärkningar som tynger ned din UC? Möjligheterna att beviljas ett samlingslån är nog rätt små. Vänta ut dina förfrågningar och sök sedan hela beloppet du vill samla hos Lendo. Nyckeln är att förbättra din UC-score innan ansökan. Kanske du kan prova att ansöka hos Fairlo och betala ned din skuld hos Northmill?
De har du helt rätt i och det har jag gjort genom att stänga ner mig överallt och tagit tag i hjälp ...har inga anmärkningar sedan ett år tillbaks... Amorterar för mkt då jag står ensam i ekenomin i hushållet då sambon är sjukskriven och inte fåår mkt alls
 

Ridåner

Aktiv medlem
Poäng: 26
Blev medlem
6 Oktober 2021
Meddelanden
25
Mottagna reaktioner
5
Poäng
26
Var det inte du som skrev att du endast hade 30 000 i deklarerad inkomst i en annan tråd?
 

Oam

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
26 Januari 2019
Meddelanden
93
Mottagna reaktioner
38
Poäng
137
 

Oam

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
26 Januari 2019
Meddelanden
93
Mottagna reaktioner
38
Poäng
137
Kan kanske börja med att vara uppriktig för din egna skull.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp